Eksperter A-Z

Her finder du en liste med alle eksperter i Experts@CBS.

Både navne og emner er klikbare. Klik på et navn og se ekspertens profil. Klik på et emne og se de forskere, som er eksperter i emnet.

Du kan reducere i antallet af viste eksperter ved at klikke på et bogstav i den alfabetiske liste.



A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

Carstensen, Martin Bæk

Den danske finanskrise 2007-2009, Ideers betydning i politik og deres udvikling over tid

Christensen, Lars Thøger

Ambitionssnak, Autokommunikation, Branding, Integreret kommunikation, Markedskommunikation, Organisatorisk identitet/image, Strategisk kommunikation, Tale-Handling, Transparens, Virksomhedskommunikation

Christensen, Nis Høyrup

Handelsrelationer mellem EU og Kina, Kinesisk statskapitalisme, Markedspolitikker og statsstøtte i Kina, Politik og økonomi i Kina, Udenlandske virksomheder i Kina, Vedvarende energi i Kina

Christensen, Leslie

Uddannelse og e-læring

Christensen, Bo

Den kreative proces, Designtænkning, Evaluering af kreativitet og innovation, Kreativ kognition, Kreativitet

Christensen, Peter Ove

Finansieringsteori under imperfektioner, Prisfastsættelse af virksomheder, Regnskabsinformation og finansieringsomkostninger, Regnskabsinformation og performancemåling

Christensen, Leif

Intern kontrol, Regnskab, Revision

Christiansen, John

Beslutningstagning, Implementering, Ledelse af projekter, produktudvikling og innovation, Perspektiver på organisationer, Porteføljeledelse, Teknologi og organisationer

Christoffersen, Jeppe

Regnskabsanalyse

Citi, Manuele

Beslutningstagen inden for EU, EU-politik, Integration og regulering af det indre marked i EU

Clausen, Lisbeth

Danske virksomheder i Japan, Japansk forretningskultur og samfund, Japansk ledelse, Japansk økonomisk reform - 'womenomics' - kvinder på arbejdsmarkedet, Japanske medier - public service og private stationer, Kulturel globalisering, Multikulturelle teams - diversitet og dynamik, Personale- og talentudvikling - med fokus på Japan, Transnationale virksomheders kommunikation og værdisæt, Virksomhedskommunikation og organisation

Claussen, Jörg

Online piratkopiering, Platform Markets, Strategi og organisation i højteknologiindustrier, Videospilindustrien

Clement, Jesper

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Constantiou, Ioanna

Big Data-strategier, E-Science, Forbrugeradfærd og digitale services/platforme, Organisatorisk beslutningstagen og forretningsintelligens mht. Big Data, Økonomiske effekter af deleøkonomi

Cumberland, Flemming

International markedsføring, Marketingsledelse