"Department of Marketing"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Mogens Bjerre

Brands og branding, Business model canvas, Detailhandel, Franchising, Generel marketing, Key account management, Kunderejse og kundeberøringsflader (Customer Journey and Touchpoints), Relationsmarketing, Salg og salgsledelse, Serviceledelse, Strategisk marketing, Strategisk salg

Bo Christensen

Den kreative proces, Designtænkning, Evaluering af kreativitet og innovation, Kreativ kognition, Kreativitet

Jesper Clement

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Flemming Cumberland

International markedsføring, Marketingsledelse

Henrik Johannsen Duus

Innovation og innovationsledelse, International erhvervsmarkedsføring, Online læring, Strategisk forudsigelse, Virksomhedsstrategi, Økonomisk og strategisk doktrinhistorie, Økonomisk teori

Antonia Erz

Blogging, Brands og branding, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Sociale medier

Lars Grønholdt

Forbrugeradfærd, Kundeadfærd, Kundeloyalitet, Kundeoplevelse, Kunderelationer, Kundetilfredshed, Kvantitative metoder, Markedsanalyse

Torben Hansen

Anvendt statistik, Forbrugeradfærd

Alexander Josiassen

Co-creation, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Hospitality Management, International markedsføring, Kvantitativ forskning, Markedsføringsteori, Serviceledelse, Turismeledelse, Virksomhedsstrategi

Stefan Markovic

Branderfaring, Co-creation af brands, Etiske brands, Servicebrands, Virksomhedsbrands

Anne Martensen

Brandmanagement, Customer Experience Management (CEM), Forbrugeradfærd, Kundeloyalitet, Kunderelationsstyring, Kundetilfredshed, Kvantitative metoder og modeller, Markedsundersøgelser, Marketingsundersøgelser, Relationsmarkedsføring

Thyra Uth Thomsen

Forbrug og identitet, Forbrugstransformationer

Karin Tollin

Bæredygtig marketing, Marketingsledelse, Marketingsstrategi

Sylvia Von Wallpach

Brands og branding, Brandstrategi, Forbrugerens viden om et brand, Forbrugeres livsovergange og deres brandforbrug, Kvalitative forskningsmetoder, Multi-stakeholder brand co-creation

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Turisme