Eksperter i "Kunstig intelligens"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Gerlings, Julie

Anti-hvidvask, Automatiseret beslutningsstøtte, Finansiel svindel, Forklarende kunstig intelligens, Forklarlighed, Gennemsigtighed, Højrisikobeslutninger, Kunstig intelligens, Maskinlæring, Transaktionsmonitorering

Gleasure, Rob

Crowds, Forstærket intelligens, Kollektiv intelligens, Kunstig intelligens, Online følelser, Sociale medier

Hardt, Daniel

Big data, Kunstig intelligens, Lingvistik, Maskinlæring, Sprogteknologi

Hattula, Johannes

Beslutningsbias og tilgange til debiasing, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Growth Hacking, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Ledelsesmæssig beslutningstagen, Ledelsespsykologi

Hendriksen, Christian

ChatGPT, Firmaers rolle i politik, International lobbyisme, International miljøregulering af skibsfarten, Kunstig intelligens, Styring af forsyningskæder

Jiang, Qiqi

ChatGPT og produktivitet, Cybersikkerhed, Generativ AI, Internet of Things (IoT), Kollektiv intelligens, Kunstig intelligens, Mobil e-handel (M-commerce), Online samarbejde og vidensudveksling, Open source software, Virksomheders reaktion på datalæk

Kadic-Maglajlic, Selma

B2B-markedsføring, Følelsesmæssig intelligens, Kunstig intelligens, Markedsføring, Personligt salg, Salgsetik, Salgsledelse, Sydøsteuropa, Virksomhedskorruption

Kock, Florian

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarkedsføring, Maskinlæring, Nudging, Turisme

Min, Bo Hee

Algoritmedrevet finans, Arbejdets digitale forandring, Digital teknologi og organisatoriske ændringer, Finansielle markeder, Kunstig intelligens, Regulering af finansielle institutioner

Razmerita, Liana

Co-creation og samarbejdsdrevet innovation, Digital omstilling af arbejde, Kunstig intelligens, Læringsmiljøer og tværkulturelt samarbejde, Personalisering, Sociale medier inden for organisationer, User modeling, Videndeling, Videnledelse, Vidensarbejde, Virtuel kommunikation og samarbejde