For CBS-studerende
For CBS-ansatte
Søg på CBS
Uddannelser   Forskning & Viden   CBS International
Virksomheder
Campusliv
Nyheder & Presse
Alumni
Bibliotek
Om CBS
Institutter & centre
Forskeruddannelser
Videnportal

    Find en ekspert

  • Ny søgning
  • Emner A-Z
  • Eksperter A-Z
  • Institutter og centre
  • Om Experts@CBS
Print Print

"Center for Tourism and Culture Management "

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Szilvia Gyimóthy Mørup-Petersen

Forbrugerkultur, moral og ukorrekt forbrugeradfærd, Platformsøkonomi og forbrugerfællesskaber, Stedsforbrug og turisme

Alexander Josiassen

Co-creation, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Hospitality Management, International markedsføring, Kvantitativ forskning, Markedsføringsteori, Serviceledelse, Turismeledelse, Virksomhedsstrategi

Florian Kock

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarkedsføring, Maskinlæring, Nudging, Turisme

Torsten Ringberg

Kropslige sansers indflydelse på forståelse, Lederens mindset, Teknologi, innovation og Big Data, Underbevidste motiver, Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET)

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Overturisme, Turisme
English Dansk

Insights@CBS - December 2012


Måltal kan betyde flere kvindelige topledere i danske virksomheder
Danske søfolk uundværlige på land
Dit lokale netværk gavner din virksomheds eksport
Fra Leviathan til Lissabon – nu på spansk
Kommercielle og frivillige samarbejder om IT-udvikling
Forstandig ledelse. Erfaringsbaserede refleksioner og filosofiske synsvinkler
Accessibility statement - Privacy - Cookies