For CBS-studerende
For CBS-ansatte
Søg på CBS
Uddannelser   Forskning & Viden   CBS International
Virksomheder
Campusliv
Nyheder & Presse
Alumni
Bibliotek
Om CBS
Institutter & centre
Forskeruddannelser
Videnportal

    Find en ekspert

  • Ny søgning
  • Emner A-Z
  • Eksperter A-Z
  • Institutter og centre
  • Om Experts@CBS
Print Print

"Center for Tourism and Hospitality Management (THM)"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Szilvia Gyimóthy Mørup-Petersen

Deleøkonomi, Forbrugeransvar, Forbrugerkultur, Moralitet og markedsføring, Turisme og stedsudvikling

Alexander Josiassen

Bæredygtig turismeudvikling, Forbrugerpsykologi, Markedsførings- og turismeforskning, Stedssolidaritet i krisekontekster, Turismeaffinitet og -antipati

Florian Kock

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kunstig intelligens (AI), Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarkedsføring, Maskinlæring, Nudging, Turisme

Torsten Ringberg

Digitale teknologier, innovation og Big Data, Generelle markedsføringsteorier og metoder, Kropslig kognition, Lederens mindset, Mentale modeller, Underbevidste processer, Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET) (akademisk kvalitativ metode), kodning (akademisk kvalitativ metode)

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Overturisme, Turisme
English Dansk

Insights@CBS - December 2012


Måltal kan betyde flere kvindelige topledere i danske virksomheder
Danske søfolk uundværlige på land
Dit lokale netværk gavner din virksomheds eksport
Fra Leviathan til Lissabon – nu på spansk
Kommercielle og frivillige samarbejder om IT-udvikling
Forstandig ledelse. Erfaringsbaserede refleksioner og filosofiske synsvinkler
Accessibility statement - Privacy - Cookies