"Department of Marketing"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Mogens Bjerre

Brands og branding, Business model canvas, Detailhandel, Franchising, Generel marketing, Key account management, Kunderejse og kundeberøringsflader (Customer Journey and Touchpoints), Relationsmarketing, Salg og salgsledelse, Serviceledelse, Strategisk marketing, Strategisk salg

Bo Christensen

Den kreative proces, Designtænkning, Evaluering af kreativitet og innovation, Kreativ kognition, Kreativitet

Jesper Clement

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Ad de Jong

B2B-markedsføring, Frontline markedsføring, Gamification ('spilificering'), Innovationsskabelse, Kundeengagement, Kunderejse, Kundeværdi, Markedsanalyse, Personligt salg, Servicemarkedsføring, Spil, Værdi(sam)skabelse

Henrik Johannsen Duus

Innovation og innovationsledelse, International erhvervsmarkedsføring, Online læring, Strategisk forudsigelse, Virksomhedsstrategi, Økonomisk og strategisk doktrinhistorie, Økonomisk teori

Antonia Erz

Blogging, Brands og branding, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Sociale medier

Jens Geersbro

B2B-markedsføring, Forretningsrelationer og -netværk, Markedsledelse, Markedsstrategi, Salg

Lars Grønholdt

Forbrugeradfærd, Kundeadfærd, Kundeloyalitet, Kundeoplevelse, Kunderelationer, Kundetilfredshed, Kvantitative metoder, Markedsanalyse

Torben Hansen

Anvendt statistik, Forbrugeradfærd

Alexander Josiassen

Co-creation, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Hospitality Management, International markedsføring, Kvantitativ forskning, Markedsføringsteori, Serviceledelse, Turismeledelse, Virksomhedsstrategi

Florian Kock

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fremmedfrygt, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarketing, Nudging, Turisme

Stefan Markovic

Branderfaring, Co-creation af brands, Etiske brands, Servicebrands, Virksomhedsbrands

Anne Martensen

Brandmanagement, Customer Experience Management (CEM), Forbrugeradfærd, Kundeloyalitet, Kunderelationsstyring, Kundetilfredshed, Kvantitative metoder og modeller, Markedsundersøgelser, Marketingsundersøgelser, Relationsmarkedsføring

Tobias Schäfers

Adgangsbaserede services, B2B-markedsføring, Prisfastsættelse

Edlira Shehu

Håndtering af returvarer, Innovationsledelse, Marketingsanalyser, Non-profit-marketing, Reklameforskning

Thyra Uth Thomsen

Forbrug og identitet, Forbrugstransformationer

Karin Tollin

Bæredygtig marketing, Marketingsledelse, Marketingsstrategi

Michel van der Borgh

Big Data-analyser, Innovationsledelse, Kvalitative analysere, Ledelse af økosystemer, Markedsføring, Multi-level-modellering, Process-mining, Salgsledelse, Serviceledelse, Structural equation-modellering

Sylvia von Wallpach

Brands og branding, Brandstrategi, Forbrugerens viden om et brand, Forbrugeres livsovergange og deres brandforbrug, Kvalitative forskningsmetoder, Multi-stakeholder brand co-creation

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Overturisme, Turisme