"Department of Marketing"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Gülen Sarial Abi

Brandkommunikation, Forbrugerpsykologi, Trusler om dødelighed og forbrugeradfærd, Trusler om social eksklusion og forbrugeradfærd, Økonomiske begrænsninger

Mogens Bjerre

B2B-salg og salgsmodeller, B2B-salgsledelse og strategisk salg, Brands og branding, Detailhandel, Key account management, Kunderejse og kundeberøringsflader, Relationsmarketing, Salgsstyring, Serviceledelse

Bo Christensen

Den kreative proces, Designtænkning, Evaluering af kreativitet og innovation, Kreativ kognition, Kreativitet

Anna-Bertha Heeris Christensen

Digital forbrugeradfærd, Følelsesmæssigt arbejde, Influencer Marketing, Menneskelig branding, Personlig branding, Practice Theory

Jesper Clement

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Ad de Jong

B2B-markedsføring, Frontline markedsføring, Gamification, Innovationsskabelse, Kundeengagement, Kunderejse, Kundeværdi, Markedsanalyse, Personligt salg, Servicemarkedsføring, Spil, Værdi(sam)skabelse

Henrik Johannsen Duus

Business-to-business markedsføring, Innovation, Innovationsledelse, International markedsføring, Markedsorientering, Online undervisning, Strategisk forudsigelse, Virksomhedsstrategi, Økonomisk og strategisk teorihistorie, Økonomisk teori

Felix Eggers

Corporate Digital Responsibility (CDR, Markedsføringsforskning, Måle betalingsvillighed, Privatliv, Præferencemåling, Værdien af gratis tjenester

Antonia Erz

Branding, Digital forbrugeradfærd, Forbrugeradfærd, Influencer marketing, Reklame, Universitetsuddannelse/-pædagogik, Virtuelle influencere

Szilvia Gyimóthy Mørup-Petersen

Forbrugerkultur, moral og ukorrekt forbrugeradfærd, Platformsøkonomi og forbrugerfællesskaber, Stedsforbrug og turisme

Georgios Halkias

Bedømmelse og beslutningstagning, Forbrugerpsykologi, Fordomme og stereotyper, Global branding, Reklamering, Social ulighed

Torben Hansen

Anvendt statistik, Forbrugeradfærd

Johannes Hattula

Beslutningsbias og tilgange til debiasing, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Growth Hacking, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Ledelsesmæssig beslutningstagen, Ledelsespsykologi

Alexander Josiassen

Co-creation, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Hospitality Management, International markedsføring, Kvantitativ forskning, Markedsføringsteori, Serviceledelse, Turismeledelse, Virksomhedsstrategi

Selma Kadic-Maglajlic

B2B-markedsføring, Følelsesmæssig intelligens, Kunstig intelligens, Markedsføring, Personligt salg, Salgsetik, Salgsledelse, Sydøsteuropa, Virksomhedskorruption

Florian Kock

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarkedsføring, Maskinlæring, Nudging, Turisme

Ebru Kuzgun

Chat- og servicerobotter, Digital forbrugeradfærd, Digital markedsføring, Markedsføring af service, Menneskelige interaktioner med AI, VÆrdi i samskabelse

Marina Leban

Berømtheder, Digitalt efterliv, Influencer-markedsføring, Influencere inden for kunstig intelligens, Instagram, Luksusmarkedsføring, Markedsføring på sociale medier, Online/digital forbrugeradfærd, Social media influencer, TikTok, Virtuelle influencere

Adam Lindgreen

Business marketing, Genealogi, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Stefan Markovic

Branderfaring, Co-creation af brands, Etiske brands, Servicebrands, Virksomhedsbrands

Milena Micevski

Bæredygtighed og branding, Corporate Social (Ir)Responsibility, Personligt salg og salgsledelse, Professionel salg og salgsledelse, Sociale identiteter, Sociale stereotyper, Stereotyping and Immigrant Sales Force, Tværfunktionelt samarbejde og hybride arbejdsmåder

Peren Ozturan

Annonceringsudgifter, Brandaktivisme, International marketing, Konjunkturer, Konkurrencedygtige reaktioner, Marketingforskning, Marketingstrategi, Socialt ansvarlig markedsføring, Spørgeundersøgelsesmetodologi

Torsten Ringberg

Kropslige sansers indflydelse på forståelse, Lederens mindset, Teknologi, innovation og Big Data, Underbevidste motiver, Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET)

Jacob Schjødt

Donationsadfærd, Generøsitet, Hjælpeadfærd, Kundeloyalitet

Tobias Schäfers

Adgangsbaserede tjenester, Analyse af big data, Deleøkonomi, Felteksperimenter, Forbrugerforsøg, Laboratorieforsøg, Markedsføring, Prisfastsættelse, Service recovery, Serviceledelse, Sociale medier, Strukturelle ligningsmodeller (SEM)

Thyra Uth Thomsen

Forbrug og identitet, Forbrugstransformationer

Karin Tollin

Bæredygtig marketing, Marketingsledelse, Marketingsstrategi

Michel van der Borgh

Big data-analyser, Innovationsledelse, Kvalitative analysere, Ledelse af økosystemer, Markedsføring, Multi-level-modellering, Process-mining, Salgsledelse, Serviceledelse, Structural equation-modellering

Claus Varnes

Beslutningstagen, Brugerværdi, Elbilen i 1900-tallet, Forretningsudvikling, Implementering, Innovation, Ledelsesværtøjer, Regler og bureaukrati

Sylvia von Wallpach

Brands og branding, Brandstrategi, Forbrugerens viden om et brand, Forbrugeres livsovergange og deres brandforbrug, Kvalitative forskningsmetoder, Multi-stakeholder brand co-creation

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Overturisme, Turisme