"Department of Marketing"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Gülen Sarial Abi

Brandkommunikation, Forbrugerpsykologi, Trusler om dødelighed og forbrugeradfærd, Trusler om social eksklusion og forbrugeradfærd, Økonomiske begrænsninger

Mogens Bjerre

B2B-salg og salgsmodeller, B2B-salgsledelse og strategisk salg, Brands og branding, Detailhandel, Key account management, Kunderejse og kundeberøringsflader, Relationsmarketing, Salgsstyring, Serviceledelse

Bo Christensen

Den kreative proces, Designtænkning, Evaluering af kreativitet og innovation, Kreativ kognition, Kreativitet

Jesper Clement

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Ad de Jong

B2B-markedsføring, Frontline markedsføring, Gamification, Innovationsskabelse, Kundeengagement, Kunderejse, Kundeværdi, Markedsanalyse, Personligt salg, Servicemarkedsføring, Spil, Værdi(sam)skabelse

Henrik Johannsen Duus

Innovation og innovationsledelse, International erhvervsmarkedsføring, Online læring, Strategisk forudsigelse, Virksomhedsstrategi, Økonomisk og strategisk doktrinhistorie, Økonomisk teori

Felix Eggers

Corporate Digital Responsibility (CDR, Markedsføringsforskning, Måle betalingsvillighed, Privatliv, Præferencemåling, Værdien af gratis tjenester

Antonia Erz

Blogging, Brands og branding, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Sociale medier

Georgios Halkias

(Global) branding, Bedømmelse og beslutningstagning, Forbrugerpsykologi, Fordomme og stereotyper, Reklamering, Social ulighed

Torben Hansen

Anvendt statistik, Forbrugeradfærd

Johannes Hattula

Beslutningsbias og tilgange til debiasing, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Growth Hacking, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Ledelsesmæssig beslutningstagen, Ledelsespsykologi

Alexander Josiassen

Co-creation, Forbrugeradfærd, Forbrugerpsykologi, Hospitality Management, International markedsføring, Kvantitativ forskning, Markedsføringsteori, Serviceledelse, Turismeledelse, Virksomhedsstrategi

Selma Kadic-Maglajlic

Drive virksomhed i markeder i det centrale Østeuropa, Emotionel intelligens, Salgsetik, Salgsledelse, Strukturelle ligningsmodeller (SEM)

Florian Kock

Brands og branding, Destinationsmarketing, Evolutionspsykologi, Forbrugerpsykologi, Fødevaremarketing, Følelsestilstande, Kunstig intelligens, Kvantitative forskningsmetoder, Luksusmarkedsføring, Maskinlæring, Nudging, Turisme

Marina Leban

Berømtheder, Influencer-markedsføring, Instagram, Luksusmarkedsføring, Markedsføring på sociale medier, Social media influencer

Adam Lindgreen

Business marketing, Genealogi, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Stefan Markovic

Branderfaring, Co-creation af brands, Etiske brands, Servicebrands, Virksomhedsbrands

Szilvia Gyimothy Mørup-Pedersen

Branding og markedsføring af steder, Deleøkonomi i turisme, Krydstogtsturisme, Turismeudvikling

Carsten Lund Pedersen

Digital transformation, Medarbejderautonomi

Torsten Ringberg

Kropslige sansers indflydelse på forståelse, Lederens mindset, Teknologi, innovation og Big Data, Underbevidste motiver, Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET)

Tobias Schäfers

Adgangsbaserede tjenester, Analyse af big data, Deleøkonomi, Felteksperimenter, Forbrugerforsøg, Laboratorieforsøg, Markedsføring, Prisfastsættelse, Service recovery, Serviceledelse, Sociale medier, Strukturelle ligningsmodeller (SEM)

Edlira Shehu

Detailhandel gennem mere end en kanal, Kundestyring, Kundestyring, Marketingsanalyser, Non-profit-marketing, Online reklamer, Reklameforskning, Varereturnering

Sönnich Dahl Sönnichsen

Afsætningsøkonomi, Cirkulær økonomi, Cirkulære forretningsmodeller, Cirkulære offentlige indkøb, Dynamikker i transformation, Innovations- og udviklingsledelse, Tværfaglig samarbejde og udvikling

Thyra Uth Thomsen

Forbrug og identitet, Forbrugstransformationer

Karin Tollin

Bæredygtig marketing, Marketingsledelse, Marketingsstrategi

Michel van der Borgh

Big data-analyser, Innovationsledelse, Kvalitative analysere, Ledelse af økosystemer, Markedsføring, Multi-level-modellering, Process-mining, Salgsledelse, Serviceledelse, Structural equation-modellering

Claus Varnes

Beslutningstagning, Effektivitet, Fasemodeller, Forretningsmodeller, Porteføljestyring, Produktudvikling, Projektledelse

Sylvia von Wallpach

Brands og branding, Brandstrategi, Forbrugerens viden om et brand, Forbrugeres livsovergange og deres brandforbrug, Kvalitative forskningsmetoder, Multi-stakeholder brand co-creation

Sebastian Zenker

Byers image, Markedsføring og branding af byer, Markedsføring og branding af hovedstader, Markedsføring og branding af nationer, Overturisme, Turisme