"CBS Sustainability"

Klik på et navn og få vist ekspertens profil. Klik på et emne og få en liste med de forskere, som er eksperter i emnet.

Jan Michael Bauer

Adfærdsstudier, Bæredygtig adfærd, Forbrugerforskning, Mikroøkonomi

Lars Thøger Christensen

Ambitionssnak, Autokommunikation, Forholdet mellem tale og handling, Hykleri, Integreret kommunikation, Strategisk kommunikation, Transparens, Virksomheders identitet og image

Fumiko Kano Glückstad

Anvendelse af maskinlæring, Forbrugeradfærd i Asien, Konceptlæring, Psykografisk forbrugersegmentering, Segmentbaseret forbrugeranalyse, Semantiske analyser, Sociale netværksanalyser, Tværkulturel kognition, Tværkulturel psykologi

Lara Anne Hale

Bæredygtigt byggeri, FN's bæredygtige udviklingsmål, Frivillige bygningsstandarder, Smart byggeri, Smarte byer

Kai Hockerts

Family-office, Impact investing, Socialt entreprenørskab, Uddannelse i ansvarlig ledelse, Venturefilantropi, Virksomheders samfundsansvar

Meike Janssen

Bæredygtigt forbrug, Fødevarer, Marketing for bæredygtige produkter, Produktmærker

Erin Leitheiser

Bæredygtig mode, Bæredygtighed i globale forsyningskæder, Ledelse og regulering af CSR og bæredygtighed

Peter Lund-Thomsen

Forsyningskæder, Industrielle klynger, Kina, Sydasien, Udviklingslande, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Jeremy Moon

Erhvervsliv og det offentlige, Erhvervsliv og politik, Erhvervsliv og styring, Virksomheder og bæredygtighed, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Kristian Roed Nielsen

Brugerdrevet innovation, Bæredygtig innovation, Bæredygtigt forbrug, Bæredygtigt iværksætteri, Crowdfunding, Forbrugeradfærd, Nudging

Esben Rahbek Gjerdrum Pedersen

Ansvarlig ledelse, Bæredygtige forretningsmodeller, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Andreas Rasche

Arbejdsrettigheder og menneskerettigheder i globale forsyningskæder, Bæredygtige udviklingsmål (SDGs)og FN's Global Compact, Korruption og antikorruption, Miljø-, Samfunds- og Ledelse (ESG) og bæredygtig finansiering, Partnerskaber, Virksomheders bæredygtighed, Virksomheders sociale ansvar (CSR)

Lucia Reisch

Bæredygtigt forbrug, Forbrugeradfærd, Forbrugerpolitik, Nudging

Dennis Schoeneborn

CSR-kommunikation, Computermedieret kommunikation, Ekstreme former for organisering, Organisationskommunikation, Virksomheders sociale ansvar (CSR), Virksomhedskommunikation

Anne Vestergaard

Humanitær kommunikation, Magt og diskurser, Medier og sociologi, Virksomheders sociale ansvar (CSR) og kommunikation