Eksperter A-Z

Her finder du en liste med alle eksperter i Experts@CBS.

Både navne og emner er klikbare. Klik på et navn og se ekspertens profil. Klik på et emne og se de forskere, som er eksperter i emnet.

Du kan reducere i antallet af viste eksperter ved at klikke på et bogstav i den alfabetiske liste.



A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

Vallentin, Steen

Bæredygtig udvikling, Bæredygtighed, Corporate Social Responsibility (CSR), Environmental, Social and Corporate Governance (ESG), Tillidsbaseret ledelse

Vámosi, Tamás

Erhvervsøkonomi, Incitamenter i organisationer, Præstationsstyring, Økonomisk organisationsteori, Økonomistyring

van der Borgh, Michel

Big data-analyser, Innovationsledelse, Kvalitative analysere, Ledelse af økosystemer, Markedsføring, Multi-level-modellering, Process-mining, Salgsledelse, Serviceledelse, Structural equation-modellering

Varnes, Claus

Beslutningstagning, Effektivitet, Fasemodeller, Forretningsmodeller, Porteføljestyring, Produktudvikling, Projektledelse

Varneskov, Rasmus Tangsgaard

Derivater, Statistik, Værdiansættelse, Økonometri

Vatrapu, Ravi

Big Data-analytik, E-Science, E-læring, Interkulturelt samarbejde, Sociale medier management, Sociale medier-analytik, Teknologiunderstøttet læring

Vendelø, Morten Thanning

Eventsikkerhed, Innovationsledelse, Katastrofeforskning, Kriseledelse, Organisatorisk læring og tilpasning, Publikumssikkerhed, Virksomheders omdømme

Vestergaard, Anne

Humanitær kommunikation, Magt og diskurser, Medier og sociologi, Virksomheders sociale ansvar (CSR) og kommunikation

Vetterlein, Antje

IMF, Udviklingspolitik og socialpolitik, Verdensbanken

Vikkelsø, Signe

Forandringsledelse, Forsknings- og innovationspolitik, Ledelsesdilemmaer, Nye organisationsformer, Opgaver og ansvar, Organisationsstruktur, Organisationsændringer

Villesèche, Florence

Elite, Identitet, Køn, Ledelse, Mangfoldighed, Netværker, Teams

von Wallpach, Sylvia

Brands og branding, Brandstrategi, Forbrugerens viden om et brand, Forbrugeres livsovergange og deres brandforbrug, Kvalitative forskningsmetoder, Multi-stakeholder brand co-creation

von Zedtwitz, Max

Global innovation, Innovation, International R&D, Japan, Kina, Multinationale virksomheder fra udviklingsmarkeder (EMNCs), Revers innovation, Sparsommelig innovation, Udviklingsmarkeder