Eksperter A-Z

Her finder du en liste med alle eksperter i Experts@CBS.

Både navne og emner er klikbare. Klik på et navn og se ekspertens profil. Klik på et emne og se de forskere, som er eksperter i emnet.

Du kan reducere i antallet af viste eksperter ved at klikke på et bogstav i den alfabetiske liste.



A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

Cennamo, Carmelo

Digitale markeder, Digitale transformationer, Konkurrencedynamikker, Konkurrencefordele, Ledelse af platforme, Platformsdisruption, Platformskonkurrence, Virksomheds- og innovationsøkosystemer

Cesko, Kathrine Søs Jacobsen

Konkurrenceret, Tilbudskonsortier, Udbudsret

Christensen, Lars Thøger

Ambitionstale, Dialog, Greenwashing, Hykleri, Organisatorisk identitet, Stemme og deltagelse

Christensen, Rasmus Corlin

Ekspertise, International skat, Professioner, Skattely, Transfer pricing

Christensen, Peter Holdt

Distanceledelse, Hjemmearbejde, Hybridarbejde, Motivation, Rumforskning, Videndeling

Christensen, Bo

Den kreative proces, Designforskning, Designtænkning, Entreprenørskabspædagogik, Kreativitet og innovation, Ledelse af kreativitet, Læringsrum

Christensen, Anna-Bertha Heeris

Digital forbrugeradfærd, Følelsesmæssigt arbejde, Influencer Marketing, Menneskelig branding, Personlig branding, Practice Theory

Christensen, Leif

Intern kontrol, Regnskab- og økonomistyring, Revision

Christoffersen, Jeppe

Regnskabsanalyse

Clausen, Lisbeth

Danske virksomheder i Japan, Japansk forretningskultur og samfund, Japansk ledelse, Japansk økonomisk reform - 'womenomics' - kvinder på arbejdsmarkedet, Japanske medier - public service og private stationer, Kulturel globalisering, Multikulturelle teams - diversitet og dynamik, Personale- og talentudvikling - med fokus på Japan, Transnationale virksomheders kommunikation og værdisæt, Virksomhedskommunikation og organisation

Clement, Jesper

Eye-tracking, Neuromarketing, Ubevidste beslutningsprocesser

Clemmensen, Torkil

Kulturtilgang til brugervenlighed og brugeroplevelser, Menneske/maskine-interaktion i organisationer, Psykologi som designvidenskab

Constantiou, Ioanna

Big data-analyser, Digital transformation, Digitale platforme og disruption af industrier, Digitale platforme og markedskonkurrence, Kunstig intelligens (AI) og algoritmestyring, Kunstig intelligens (AI) og beslutningstagen, Kunstig intelligens (AI) og nye organisationsformer